Noile tehnologii pentru retail pun consumatorul in prim plan. Caracterului dinamic si impredictibil al consumatorului este impus de lipsa timpului, atat in experienta de cumparare online, cat si in cea offline.

Pe langa dinamica proceselor specifice industriei, retailerii trebuie sa se adapteze si celor mai noi provocari generate de o piata mereu in schimbare: modificari rapide de politici comerciale, produse si servicii noi sau schimbari generate de mediul economic.

Folosind  SmartCash RMS 2019 de la Magister, managerii din retail pot coordona unificat procesele comerciale, indiferent de canalul de vanzare folosit. Secretul? Circulatia informatiilor in timp real la nivelul intregului ecosistem comercial.

La ExpoShop Magister prezinta cateva aplicatii practice ale noilor tehnologii omnichannel incluse in versiunea de anul acesta a cunoscutei platforme software pentru retail dezvoltata de Magister:

  • Transmiterea in timp real a informatiilor despre produse in magazine folosind solutii ultracompacte;
  • Tehnologii de achizitie mobila de date cu acces in timp real la detalii comerciale;
  • Livrarea produselor in timp real prin integrarea sistemelor distribuite de comenzi din mediul online cu platforma SmartCash RMS.