SEDONA – Sisteme complete POS

Home / SEDONA – Sisteme complete POS

Sisteme de vanzare si gestiune pentru magazine alimentare sau nealimentare (supermarketuri, magazine de proximitate, magazine de fashion, etc.).
Vanzarea se face prin scanare coduri de bare, precum si prin cautare cod PLU.
Optional se pot conecta cantare, terminale de inventariere, imprimante de etichete si alte periferice.

Sistem POS disponibil pt. inchiriere

Sistem de vanzare si gestiune pentru magazine – cu abonament lunar.
Garantie si suport pe intreaga perioada de folosire.
Vanzare rapida; gestiune stocuri; contabilitate primara; rapoarte pe mobil.

Servicii si componente incluse:
Contract de asistenta remote (4 ore incluse lunar)
POS All-in-One OKPos (sau similar) cu licenta Windows
Sertar de bani Mediu de metal, 4 clapete, culoare neagra.
► Cititor coduri de bare Zebra LS2208 (sau similar) conectare USB, culoare neagra, stand de masa inclus.
► Program de gestiune Sedona Retail. Cuprinde modul Front-office (pentru vanzare) si modul Back-office (administrare), ce se pot instala pe acelasi computer sau pe computere aflate in retea.
► Aplicatie pentru rapoarte pe mobil Sedona Eye.
► Livrare (serviciile de implementare sunt optionale).

Servicii si componente optionale:
Casa de marcat sau imprimanta fiscala. (Aparatele fiscale nu se pot inchiria)
Servicii de instalare si instruire la sediul clientului.
► Echipamente periferice precum: cantar cu conectare; cantar cu etichetare; terminal de plati; display client; imprimanta de etichete; terminal de inventariere; s.a.

Avantaje:
Garantie hardware si asistenta software pe intreaga perioada de folosire.
► Echipamente din categoria „high-end”, cu consum energetic redus.
► Ecran “basel free” al POS-ului All-in-One (rezistenta la stropiri).
Facturare atat din Front-office cat si din Back-office.
Personalizare formate de etichete si documente (facturi, avize, proforme, etc.).
Contabilitate primara; modul fidelizare inclus; gestionare retururi de marfa.
Conectare la magazin online (precum ContentSpeed).
► Posibilitate instalare modul suplimentar Front-Office sau Back-Office.
► Pe afisajul pentru client se pot derula texte promotionale.
Import-export de date. Pentru sincronizari automate cu program de gestiune (precum Saga) sau cu magazin online se factureaza servicii suplimentare.
► Primire automata de rapoarte prin email.
Aplicatie de rapoarte pe mobil Sedona Eye.

Garantie pentru defecte de fabricatie inclusa pe intreaga perioada de folosire. Expeditia produselor defecte catre centrul de service Sedona (aflat in Bucuresti) se face pe cheltuiala clientului. Expeditia echipamentelor returnate catre client este suportata de Sedona. In cazul defectiunilor cauzate de exploatare necorespunzatoare (spargeri, supratensiune electrica, expunere la apa, etc.) echipamentele se factureaza la pretul din site.
Echipamentele livrate sunt noi sau reconditionate.
In cazul in care in stocul Sedona nu se afla echipamentele mentionate, se livreaza echipamente cu performante similare sau superioare.

2018-05-07T12:29:37+00:00